skavsår del 2

Tjaha..
Så, jag blev hemma idag ändå, hade för stora förhoppningar om att det skulle försvinna, så när jag vaknade imorse så var de kvar. Smärta. Gick och la mig på soffan och sov till halv 1.
Och anna den pärlan var så gullig och kom och hälsade på mig nu på eftermiddagen, så hon är här för tillfället.

Just nu så längtar jag bara till helgen och sportlovet. På fredag åker jag till östersund och kommer hem på söndag, på hemvägen tar vi med oss jim också.

Jag känner mig lite nere faktiskt. Det kan bero på två olika saker. Jag och anna ligger och lyssnar på gråtmusik.
Eller så är det för att igårkväll så avled Axel, j&j's farfar. R.I.P.
Jag måste nästan bita mig i läppen för att inte börja gråta.
Värt att tänka på, det kommer när man minst anar det.. Jag har aldrig förlorat någon som stod mig nära, men det kommer och det värsta är att jag vet om det...



Now now darling don't loose your head
Cause none of us where angels and you know I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0