skavsår och tårar

gört gört gört... Anna är så jobbig mot mig nu och tvingar mig att uppdatera.
Vad är det för trams...
Men jag sitter här, och måste berätta att det är skavsårdagen idag!!!!!!
För det första så har jag skavsår på hälarna efter mina skor, eftersom jag hade på mig ankelstrumpor idag och skorna skavde. Andra stället jag har skavsår på är lite hemligt, men om man säger såhär, hårda underpants och tajta jeans. Gissa. Det gör så fasligt ont så jag till och med började gråta förut. På riktigt. Och kan inte gå heller för den delen.

Efter skolan och lite vandring på staden så åkte jag, anna och johan upp till brorsan som fyller 24 imorgon. Grattis i förskott! Vi åt fläskfilllle och potatisgratäng, för er som vill veta, och det var mycket gott. Han fick lite presenter också. Åkte hem, grinade och kollar just nu på andra avenyn. Så jobbigt B och bra.

Imorgon är det skola om mina skavsår på det hemliga stället har gått bort, men förmodligen så kommer de ju göra det! Så alltså, skola imorgon och efter det blire träning. Enkelt.
Pussgodnatt

Kommentarer
Postat av: sb

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
skavsår på hemligt ställe,
HAHAHAHAHHAHA

2008-02-26 @ 15:30:27
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0