söndag

HOLA. Jag är trötttttt......
Här sitter jag fortfarande iförd min sovtröja och knuten på skallen som jag sov med.
Kvällen igår var kung, bara goa människor. Bästa kvällen på länge. Kom hem vid 2 inatt och då var det sängen direkt, nästan. Vaknade dock upp tidigt imorse, halv 11. Och det är stort för att vara mig.

Mina planer för dagen var:
- städa rummet
- VERKLIGEN GÖRA DET OCKSÅ

Och låt mig säga så här... det är på g! Haha, sällan jag. Men jag väntar faktiskt på att mamma ska hjälpa mig, snäll som hon är så erbjöd hon sig och det var bara att tacka och ta emot=)
Så nu ska jag ropa på henne, städa, bada, se på film.
Lägger in bilder från igår när jag får dom av Sandra :)
Ha en bra kväll, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0