tsunami

Åhhh, nu har anna tvingat med mig till nordic idag också! jag som bestämt mig att INTE åka dit idag, men vad gör man inte då?=)
Och ni ska veta att det var så grymt skönt att sova så tidigt igår, vaknade första kvart i 8 och tänkte kliva upp, men aldrig haha. Hade dessutom världens mardröm inatt. Drömde att jag var i Thailand och så blev det en tsunami. Det var, med handen på hjärtat, helt seriöst den hemskaste drömmen jag haft i hela livet. Aldrig i livet att jag åker till Thailand, och ja jag vet att det inte bara händer i Thailand, men man får ju nån jävulsk skräck alltså. Och anna bara skrattar åt mig =( haha. Jobbigast i drömmen var när vi skulle springa ifrån den, jävligt jobbigt hahaha.

Men som sagt så har ju A tvingat med mig till cp¤"#¤%nordic sååå... fixa sig lite, bör jag nog göra nu!
På återseende, ciao!

ÄRLIGT.
image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0