You don't know me

Idag är en bra dag för jag är inte så trött som jag brukar vara vid den här tiden. Då det lätt händer att jag slumrar till och vaknar för att sedan inte kunna somna på kvällen. I'm proud of myself, yes i am.

Så, imorgon är det sista skoldagen innan det blir lov. Jag är LYCKLIG! Då kommer mamma och hämtar mig direkt när jag slutat och sedan bär det av till östersund. Ska bli otroligt skönt att komma bort, även fast det bara är ett par nätter, men ni fattar. Dessutom ska jag ju få träffa lillvovven.

Jag kom precis på att jag är ensam hemma och att det är mörkt i hela huset. Och att jag är mörkrödd. Måste nog ringa pappa.....

Förresten det är min namnsdag idag! Glöm inte att gratta mig. Pratade med mamma för ett tag sen också och hon är så dum! Bara för att jag frågade när hon skulle komma hem så trodde hon att det var för att jag ville ha min present, som hon så snällt ha köpt för att jag har namnsdag. Så är det ju inte ALLS. Lite kanske..... okej det var därför. Skoja bara mamma, längtar ju efter dig!

Snart drar jag mig neråt mot anna, promenad på g. Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på namnsdagen bruden! jag har också namnsdag så du vet :) andranamn är nästan lika viktigt som tilltalsnamn, haha! Hur är läget med dig nu för tiden? kram Hanna.

2008-02-28 @ 19:49:33
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0