2008-01-30

Tjoho, fyndigare rubik än så kom jag faktiskt inte på.
Jag har verkligen ingen aning om hur många dagar det är på januari, 30 eller 31? Och med tanke på att JB håller i tyglarna så hårt angående våra datorer så kan jag inte ens klicka på tiden där nere i hörnet för att kolla datum, för då kommer det upp en liten ruta "du har inte tillräckligt med privilegier för att ändra systemklockan blablablala" Vadå ändra systemklockan!?1 Jag vill ju bara kolla datumet!!!!!!!!
Men HAHA är jag dum i huvet eller?=) Det är klart att det är 31 dagar i januari (gjorde det där lilla tricket med knogarna) Men låt oss säga så här.... Vi är på väg ut ur januari nu och det vankas februari. Jag vill att tiden ska gå fortare än vad den gör. kent 8/3, håkan 19/4 och sommmmarsommarsommar, utomlands, bada, gå barfota i gräset, inte behöva ha några kläder, hav. Ahhh.

Men nu är det fortfarande januari =) Och jag sitter hemma med magsjuka. Igår vid klockan 11 så började jag känna illamående och bestämde mig för att sova. Vaknade sedan vid 3 av frossa och att jag köjdes och på den vägen var det...
Känns inte alls okej med tanke på att jag hade för mycket planer idag känns det som.
Menmen, vad ska man göra? Usch, jag mår illa.

Så imorn är det alltså tordag... Jag hatar torsdagar, speciellt morgondagens torsdag. Har matte som vi inte ens behöver vara med på eftersom dom har prov som vi redan gjort. Och sedan har vi idrott klockan 2. Så onödigt. Får se om jag går imorgon, för närvaron är det ju bra, men inte för lektionerna.

Nu ska jag ta ett bad. Solongpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0