2008

Ja, då var det ett nytt år! Sämst nyår, jag hatar nyår. Så jävla overrated, HAHA.
Det vart iaf god mat och trevligt sällskap hos jocke sedan badhusparken på tolvslaget med annat trevligt sällskap, speciellt petra då! Vid 1 hade jag så jävla ont i mina fötter för det var så kallt, då traskade vi hemåt, och jocke kastade smällare på mina fötter, skitkul.

Nu är jag hemma iaf, jag sitter och pratar med anna i telefon, eller egentligen inte, jag har lagt ner telefonen nu för jag skulle skriva! Vi började prata halv 11 och ni som är smart kan ju räkna ut hur många timmar vi pratat nu. Jag har skitont i örat. Dessutom är jag sjukt täppt i näsan. Skit. Sämst.

Imorgon har jag och anna finfina planer, jag orkar faktiskt inte ens skriva vad vi ska göra, bara jobbigt.
Men det blir bra.

Jag har verkligen inget att skriva, har sån press på mig, för anna har suttit och tjatat ända sedan halv 11 att jag skulle uppdatera bloggen och nu när jag väl gör det så är det ju lite pirrigt, vet inte vad jag ska skriva, haha.

TÄNKTE BARA SÄGA ATT JAG LÄNGTAR GRYMT MYCKET TILLS JAG OCH ANNA SKA PÅ KENT 8 MARS, KOMMER BLI GRYMT! HEJ ANNA!!! :D



And I don't know what you mean to me
But I'm starting to think it's just a mystery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0