All the people rushing by, by, by

Vet ni? Jag mår verkligen dåligt över hur mycket jag egentligen ljuger för er.
OFTA JAG JOBBADE NÅN MATTE INATT DÅ!!!!!!!!!! Knappast. Men det var bra av mig att iaf låtsas att jag skulle göra det. Mådde på nåt sätt lite bättre då. Och gissa? Jag har inte ens öppnat boken än :) Hur ska detta sluta....

Istället så har jag kollat på film med goaste morsan idag (för ovanlighetens skull menar jag, att titta på film)
Det var myys, och nu har jag hjälpt henne att städa också! Jag förstår verkligen varför jag är deras bästa barn.
Och på tal om deras barn, snart ska johan "lämna boet" som han så fint uttyckte det! Efter 21 år ska han lämna sitt barndomshem för att släpa sitt arsle till norge. Jag sitter typ med hakan i handen och har en tankebubbla ovanför mig, och i tankebubblan står johan på vår bro med en resväska i handen och tar en sista titt bakåt, innan han börjar gå. UHHH SORLIGT. Eller?=) Men dom som känner han, vet ju också att när norge blir tråkigt så kommer han hem hit och placerar sig i sitt lilla blåa rum igen.

Imorgon börjar skolan igen, och jag måste återigen säga hur skönt det ska bli att få tillbaka sin vanliga vardagsrutin!
Vakna, äta, gå till skolan, inte göra nånting på skolan, gå hem med dåligt samvete, äta, sova, vakna osv...
AHHH, det är livet det!
Men jag kanske ska avslöja mitt och annas nyårslöfte också! Nämligen.....*trumvirvel*.....
GÖRA DET VI SKA PÅ LEKTIONERNA. ja där satt den.

Ha en trevlig kväll för snart är det andra avenyn! CIAO
ps. för er som undrar varför jag är så glad, så är det för att IMORN, då sker det! yes. d.s
OCH för att vara lite annorlunda idag, så ska jag inte skriva nån liten braig text med fetstil längst ner, SUG PÅ DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0