And the truth is...

Oj det här vart ett sent inlägg. Men det är sånt som man får ta.
Inatt så kunde jag verkligen inte sova. Det var hur jobbigt som helst så jag ringde anna, som inte heller kunde sova. Vi hade typ världens fulaste samtal om fiskar och sånt. Det var riktigt kul. Då vart jag trött och somnade vid kvart i tre.
Så imorse var jag ruskigt pigg klockan 7, då pallrade jag mig upp och hade typ hur mycket tid som helst vilket var skönt.

Skolan idag flöt på bra, jag slapp göra ett prov som jag trodde jag skulle behöva göra idag, lycka!!
Och på eftermiddagen så jobbade vi matte as bra!!!! Eller just det, näe.
Efter skolan så åkte jag och anna hit och vi skulle plugga! Men vi "pluggade". Alltså låtsades att vi skulle plugga men gjorde aldrig det. Fick mat av annas pappa vilket satt fint, och sen har vi badat också, skitskönt.

Nu ligger anna i sängen och jag tänkte passa på att dra ett litet inlägg innan jag stupar i säng. Sjukt trött nu.
Näe nu orkar jag inge mer, godnatt .Ses imorgon. Eller jag skriver.... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0