are you there God?

TJOHO!
La mig nyss i sängen för att fortsätta kolla på entourage säsong 2. KUNG.
Men med min vanliga tur så ska självklart hårddisken krångla så jag inte får över avsnitten........
Äh fixa't sen.

Åkte till bror min förut, myste med katterna och kollade när han spelade call of duty. ÄRLIGT, så är det fan roligt att kolla på. Och jag är inget fan av titta-när-andra-spelar-csochliknande. men som sagt, så är det riktigt roligt.
Efter det så for jag och mamma och handlade lite. Åkte hem och gick och myste med ludde. Sedan gjorde mamma iordning en smaskig kycklingsallad som vi avnjöt. Och avslutade middagen med en efterrätt, nämligen semlaaaa. JAG ÄLSKAR SEMLOR. Men inte såna man köper på affären, utan helst farmors. Men idag fick jag nöja mig med affärens och ta bort mandeln. Blä.

Imorgon är jag hemma igen. Med tanke på det är ganska jobbigt att stirra in i en skärm när man har ont i huvet och på skolan använder vi datorn typ 80% av vår skoltid. Inte för att jag gör så mycket annat här hemma... men det känns ändå skönt att vara hemma när man inte mår bra.

Nu blir det entourage om Gud vill mig väl.
Sov gott puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0