Brothers on a hotel bus

Imorse vaknade jag klockan 9, pigg men dock febrig. Attans, där sprack ännu en gång planerna med annapanna.
Skit ju, jag blir aldrig frisk. Så jag somnade om.
Så jag vill bara att ni ska veta att det här har typ varit det sämsta lovet nånsin. Iaf sista veckan.

På nåt sätt så längtar jag lite till skolan, skönt att få tillbaka vardagen, man gör liksom inget nu på dagarna.
Men på måndag eftermiddag klockan 15.30 kommer jag längta ihjäl mig efter nästa lov, så lika bra att njuta av det här medans man kan.

Imorgon åker ÄNTLIGEN jim hem, min dryga jobbiga och ODRÄGLIGA kusin, tack!!!!!
Och för att jag ska kunna njuta lite mer av sista dagen imorgon så ska jag göra en helt otrolig sak nu, JOBBA MATTE. What, det är ju helt sjukt faktiskt. Men det är lika bra, så slipper jag göra allt imorgon.
ADIOS.


Something he was not looking for; both a beginning and an end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0