city of blinding lights

TJOHO! Ny vecka, nya tag.
Dagen började med skola, svenska. Var där till 11 och sedan hade jag mitt möte, som gick bra. inte så mycket mer att säga om det. Vid 2 så plockade jag och mamma upp anna och skjutsade oss till sporthallen, där vi drog några längder =) bastade också vilket var hur skönt som helst. Efter det så åkte jag och anna hit.

Nu ska jag berätta världens roligaste händelse, dom som inte är lättroad ska inte läsa:
Jag och anna ligger i min säng och hjälps åt på en bana på super crazy guitar mania deluxe 2. Det går skitbra också hör vi min mamma ropa i trappan, "vill ni ha fika?" Jag och anna kollar på varandra och utbrister "åååh, fiiika=)" Gott tänkte vi och skiter i att det går skitbra på banan och hoppar upp ur sängen som ivriga småbarn. Kollar min msn innan vi går ner och då har mamma skickat en länk på en hotell i rhodos som vi skulle kolla. Så när vi går ut ur mitt rum så tänker vi "tänk om hon sa kika eller nåt, hehehe också får vi inget fika hehe ;)" Går ner i trappan och ropar "vad sa du mamma, ska vi fika?" "Nej, jag sa att jag skulle åka till ica"
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH besvikna som fan ramlar jag och anna ihop i trappan och skrattar tills vi dör=)
HAHA HUR KUL SOM HELST.

Tjaaa,det var det =) Vad har vi gjort mer idag? Jo, nästan beställt tågbiljetterna till stockholm och kollat runt lite bland vandrarhem. Blir kung, längtar så mycket att jag dööööör snart :D
Sååå min dag har varit långt men rolig.
Imorgon har jag först ett litet möte på morgonen och efter det så blir det skolan :)
Efter skolan så ska jag och anna ta vår lilla promenad och sedan blir det invigning av annas bubbelpool om dom har installerat den :D Hur nice som helst.

Nu ska jag kolla på entourage och aa=) Pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0