Dancing in the moonlight

Vem försöker jag lura? Ärligt, så är sanningen att jag inte kan sluta tänka på dig även fast jag försöker intala mig själv gång på gång att jag inte borde bry mig längre.. Det här är sämst.
Jag försökte skriva det här inlägget för ett tag sen, men då var de typ bara ordet "sämst" som dök upp, så jag sket i det, men nu känns det som att det sprutar eld ur fingrarna.

Måste börja med att säga att FY vad skönt det var att somna igår! Jag kommer knappt ihåg att jag la mig i sängen, så trött var jag.
Och nu sitter jag här, lika trött. Ikväll har jag varit med anna och isa, gotjejerna. Med risk för att låta töntig, men vi har verkligen alltid roligt, inte på det sättet att vi har "roligt", utan vi är så jävla lättroade, det är sjukt kul.
Dom har nyss åkt hem typ, så jag kollade nyss klart på nya gossip girl, och tänkte faktiskt sova strax. Det är nog ingen som kan förstå hur jävla skönt det ska bli att sova ut imorn. GRRRRRymt skönt.

Förresten så hade jag ingen ork eller tid att göra om designen ikväll, det kommer imorgon.
CIAO, godnatt KR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0