För det här är en dag att bli kär på

HALLÅ, jag gissar på att ni har saknat mig?!
Jag har helt enkelt inte haft sån stor lust att blogga det senaste dygnet, om sanningen ska fram.
Och inatt så låg jag hos anna och gjorde min nya header så då orkade jag inte heller.
Men nu är jag här och nu ska jag göra det! Igår så åkte jag till anna vid halv 10, spelade hockeyspel med henne och affe, NÄSTAN OAVGJORT MOT AFFE, men bara nästan. Och anna vann såklart över mig, hähä
Efter det kikade vi på knocked up och åt chips, asgöttt. osv osv. Vi somnade klockan 4 kanske.
Och imorse då vaknade vi av strålande solsken, jag trodde verkligen att det var sommar när jag vaknade :D

Nu är jag hemma iaf och jag tänkte skriva lite på en uppsats och sedan ska jag bara ta det lugnt hela dagen skönt skönt. Och den här veckan i skolan är verkligen något man ser fram emot. Inga prov eller inlämningar eller nåt så sjukt skönt. Och på onsdag börjar vi halv 1 och går till halv 8 för vi har öppet hus och efter det så ska vår klass sova kvar på skolan, MYS. Speciellt nästa morgon när man sätter sig och har lektion i pyjamas.

Men nu tänkte jag göra någon nytta.
Adios=)


Jag föll djupt och handlöst när jag mötte dig, även om det gjorde ont har jag aldrig ångrat mig

Jag har gjort så dumma saker du kunde göra lika bra, säkert mycket bättre, men du är inte jag

avslutar med en kungbild på mig och anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0