he keeps me alive

Tjoho bloggen!
Nu är snart sista dagen på helgen över och lika glad för det är jag ändå.
Min dag har sett ut som så att jag vaknade ganska sent, runt 12, anna kom hit och vi stack ut och tog en promenad på en timma, fan vad vi är duktiga=) Sedan gick vi hem till mig och tog ett äpple, alltså åter igen, fan vad vi är duktiga=) Fast sen åt vi popcorn... Äsch, vi kollade på en film också.
Resten av dagen/kvällen har jag och mamma suttit och letat det perfekta hotellet för vår utlandsresa. Än har vi inte bestämt vart, för jag är så kräsen=) Men det löser sig. Längtar sjukt mycket.

Såå nu sitter jag här och ska strax förflytta röva till sängen där jag ska kolla på andra avenyn.
Imorgon är det skola på förmiddagen och på eftermiddagen har jag ett litet möte kanske man kan säga.
På eftermiddagen ska jag och anna simma, ALLTSÅ FAN VAD DUKTIGA VI ÄR=)
Måste ju börja nu inför beachen 2008 i grekis ;)

Vi har även utvecklat planerna inför stockholmsbesöket i april också, KOMMER BL KING.
är det någon mer än jag som längtar efter våren?!?!? tänk alla söta små skor och tunna jackor man kan ha.
blääääää vad jag längtar, vill ha vår nuuuuu!!!!

Nu blir det the second avenueeee. Pussgodnatthejdåhaentrevligmåndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0