he talks like a gentleman

Hej!
Min dag min dag.... Jag vaknade trött som ett as och åkte till mitt ärende eller vad fan jag ska kalla det..orka. Ja det gick bra. Men det här är nog jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara och jag erkänner det nog inte riktigt för mig själv. För den här jävla spänningshuvudvärken kommer och går och det beror nog på det. Så jag var hemma idag från skolan. Inte mig emot. Känns som jag lägger så mycket energi på det här så jag orkar inte med något annat.

Trots min huvudvärk och allt så är jag väldigt peppad för lite motion så anna kommer till mig sen och vi ska ta en promenad. Skönt. Sedan har jag nog inte så mycket mer att berätta.. Imorgon blir det en helt vanlig skoldag iaf. Och then what? Pengarna behöver sparas som fan nu inför stockholmsresan. Men då shoppar jag nog hellre i sthlm än i gamla sundsvall, så med lite tur så håller man sig nog! :)

Nu är det käk. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0