hey little shorty

YO!
Knepig kväll, det känns som att jag inte varit på skolan idag. Kan bero på att jag somnade förut..
Kvällen har bestått av käk och käk, jag har ätit hur mycket som helst ikväll, HELT SJUKT. Bl a middag, två äpplen, apelsin, popcorn. Ja ärligt , så fanns det inget stopp. hmmm.
Och nu sitter jag och kollar på entourage, helt sjukt bra. Har börjat kolla på det förut flera gånger, men jag kom bara halvvägs på första avstnittet, men nu har jag sett 5 st =)

Och tja..... så här såg min och isas konversation ut, när hon berättade att dan (han som jag lagt ut filmer på) har en flickvän. JAG VART SUR.



Ja men nu tänkte jag fortsätta kolla på entourage =)
Imorgon blir det skola och sedan sover anna hos mig!
Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0