huahua

Tjoooohhoho, idag är det en lite gladare dag för min del! Jag vaknade nog på rätt sida imorse, eller vad tror ni?
Skola har det varit idag, och det var en sån jävla dryg dag, först naturkunskap och sedan programhantering, bläää.
Efter skoldagens slut så följde jag med isa när hon klippte sig och nu har jag nyss kommit hem, väntar på pappa som ska komma hem och laga FISKPINNAR, MMMMM. Först var jag jättesugen på spaghetti och köttfärsROSER, hahahahhaa. men sedan började jag tänka på fiskpinnar och ringde pappa för att ändra mitt önskemål. Smask.

Ikväll blir det plugg, för imorgon har jag prov i fek.... Och det sämsta är......... att provet är klockan 5:(:(:( Hur ska jag orka?!?! Jag kommer heldö.

och DU. du du du. TÖNT.
HEJDÅ

här kommer en liten bild på hunden som jag och  isa ska köpa, whiho!
fast det är ju bara önsketänkande... så gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0