is this what i think it is?

Tjoho.
Idag mår jag lite bättre, men är ännu inte helt frisk. Vaknade sent idag och då for mamma och jim på ikea så jag har varit själv hela dagen, så jag har legat och läst världens bästa bok i fåtöljen hela dagen, ända tills nu då mamma kom hem och lagade mat! Verkligen skitbra bok förresten, o.s.a av Denis Rudberg, rekommenderar den.

Ikväll? Ja det händer nog inget speciellt, det är sämst att vara sjuk, orkar inte göra nånting.
Ska ladda ner nya gossip girl avsnittet nu, så jag har nåt att kolla på ikväll.
Sen borde jag faktiskt behöva sätta mig med matten också, mne det kan kanske vänta tills imorgon...

Ikväll ska jag förresten somna i bra tid också, inte 5 som alla nätter den här veckan.
Nu ska jag nog gå. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0