Let me love you

Tjoho, det blev en liten uppdatering på designfronten idag, men jag ska göra om den imorn, för jag blev verkligen inte nöjd, jag la in den där typ bara för att jag kände att jag var tvungen. Men lite häftig är den ju..

Kvällen började med feber för min del och ont i hela kroppen, kanske influensa på g?
Men jag proppade i mig ipren och bet ihop och sedan spenderade jag kvällen på södermalm med trevligt folk.
Jag och anna är nyss hemkomna och hon sleepar hos mig.

Imorgon ska jag sitta med en uppsats hela dagen om sundsvalls utveckling, som ska vara klar på måndag!!!! Usch, jag gruvar mig för att vakna imorgon.

Men nu orkar jag inte skriva nå mer , jag är trött. Godnatt, adios.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUU !

2008-01-15 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0