love you more

Tjohooo bloggen=)
Anna kom till mig vid 7 ungefär. Då la vi oss och kollade på entourage. Halv 8 sov vi och vaknade klockan 9 haha. Eller anna vaknade halv 10 för att vara precis. ASskönt. Jag gick och duschade, ÄNNU SKÖNARE. Gick i sömnen ner till duschen och då ljuger jag inte.
För tillfället så sitter anna och nördar ett skitdåligt spel, typ skitdålig kvalité av guitar hero HAHA nörd. Hon sa just "alltså ,tror du att jag kan göra nån karriär på det här eller..?! HAHA.
Och jag börjar bli tröttt.... -.-.
Självklart, bara FÖR ATT vi börjar sent imorn så ska jag vara trött. Hade vi börjat halv 9 imorn så hade jag varit aspigg och inte kunnat sova.

Äh, nu gör jag något annat.
Har kollat klart på säsong 1 av entourage nu :(
Godnattpusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0