never again

Tjoho
Just nu sitter jag på the favorite school, johnbåååer, som rektorn uttalar det!
Är skittrött och har projekt och företagande, håller på med mitt och annas lilla (stora) projekt, men anna är sjuk så jag kommer inte nån vart.
Igår så la jag mig och pluggade vid halv 12, med datorn på magen, kläderna på och linserna i. Sedan vaknade jag i morse kvart över 6, med kläderna på linerna i och datorn fortfarande på magen. JAG VILLE DÖ!
Slängde av kläderna, slängde linserna åt helvete och somnade fort som fan. Vaknade klockan 8, och hade stressigt som fan. Men som sagt så sitter jag på skolan nu.
Jag och Isa låg nyss och sov på bänkarna på rasten, skitskönt.
Och jag gruvar mig verkligen för att behöva göra prov klockan 5 idag =( Jag vill bara hem och sova!


Men nu ska jag fortsätta med vårt lilla projekt, sen ska jag äta en baugette och cola, för idag är det erlandsabjsbsjbsjabjs på maten, bläää.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 11:00:35
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0