No one

YO!
Jag måste börja med att säga att jag HATAR min design, det här är sämst :( Det är fan inte kul längre.
Och vad gör man åt det? Jo, man sätter sig ner och tar sig tiden till att göra en ny design, men orkar jag det? Nej, för så fort jag börjar blir det fel och då skiter jag i allt, och sen sitter jag här och klagar på min nuvarande design.
Dumma mig.

Angående annas lilla kommentar i förra inlägget så måste jag bara slänga in detta: min mamma är the shit ju! eller hur?=) Älskar dig mamma!

Men min dag.... den har varit skön och avslappnad. Slapp dag på skolan. Otroligt skönt. Efter skolan, lite häng på stan, väldigt slappt det också, sköntskönt. Sedan drog jag och anna my friend hem till mig och hängde mer. När vi gick från bussen så bytte vi skor, eller en sko, så vi hade en varsin sko, det var jättekul. hehe?

Och nu ligger jag i sängen med min underbara laptop och njuter av att ha minsta lilla detalj inför morgondagen avklarad. Kläderna ligger hopvikta och väntar på mig tills imorgonbitti, luggen är kammad och väskan är packad. Underbart.
Imorgon är det underbara fredag vilket jag har längtat till ända sen slutet av förra fredagen.
Då börjar dagen med engelska och slutar med webdesign, intressant dag. På kvällen blir det mys med tjejerna hos sandra, kul!

Och eftersom jag just nu ligger o dregglar till min underbara dan talevisdjfsdjkhj (vet aldrig vad han heter i efternamn), så tänkte jag bjuda på en liten video.

HUR KAN MAN INTE ÄLSKA HONOM?
SMAAAAAACK<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0