Patrick Park

Yes, han är bäst!

Uppdateringen av designen går sådär, jag laddade ner photoshop med svenska versionen, det är skitkul nu när man fattar, sämst att skolan gav oss den engelska tycker jag, men.. Så nu sitter jag och lär mig, hur kul som helst.
Men dock så smyger sig tröttheten på igen, funderar verkligen på att lägga mig snart.

Imorgon blir det skolan och på kvällen vara med anna, ska fortsätta med designen då. JAG LÄNGTAR.
Och nu påminde issa mig just om att vi skulle ha med baugette imorn, men jag glömde!!!!!!!!!!!!! FAn nu kommer jag vara skitsur hela dagen imorgon.....

Aja, ciao.


image35

Kommentarer
Postat av: anna

bajs också. ja glömde också! =(

2008-01-11 @ 00:11:25
URL: http://www.annajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0