pollenchock och stjärnfall

hallå=)
Nu är jag mycket piggare och gladare, dock ont i huvudet fortfarande..
Anna kom som sagt hit och vi tog en promenad, med reflexväst på dunjackan så såg man ut som en riktigt tjockis=) Haha. När vi gått i en timma ungefär så gick vi hem till mig och jag duschade. Skulle fortsätta lite med vårat projekt också men man vet ju hur det blir med sånt..
När mamma kom hem med äpplen så åt vi äppelbitar, typ hur gott som helst =)
Sedan gjorde vi världens roligaste sak. M&p satt i vardagsrummet och jag och a i köket. Så tog vi kniven som vi skurit äpplena med och kletade in den med ketchup också kletade jag in min handled med ketchup sedan slog vi kniven i bordet också skrek jag allt jag hade och kutade in i vardagsrummet, då stod mamma halvt upp och drog sin klassiska "VA EREEEEEEEEEEEEEEEE?!?!??!" HAHAHAHHA.

Nu har anna åkt hem och jag har precis plockat ihop på mitt rum så jag kan sova med gott samvete i natt.
Ska strax göra kvällsfika och se på entourage.

Imorgon är det skola först och efter det hänka på sandra och anna en snabbis när dom ska planera lite och efter det så drar jag och anna och simmar. Ni kommer få höra mycket om simning och promenader ett tag framöver haha=)

Nu blir det fik och entourage.
Puss.


Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärt om
För det är väl fan inte sånt man tänker på och drömmer om


Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHA BÄST MED KETCHUPEN JU HAHAHHHAHAHAHAHA VAD EEEEEEERE? C:

2008-01-29 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0