romeo and juliet

Hejsvejsilingonskogen!
Dagen började med en liten försovning för mig och anna men det gick bra ändå.
I övrigt så har skoldagen varit en ganska intressant men meningslös dag. Bra för mitt och annas projekt i alla fall.
Men sista lektionen blev det bara trams. Vi fick sluta klockan 6 i alla fall vilket var hur skönt som helst.
Då gick jag och anna till mood och inväntade stängning för johan. Sedan åkte vi med honom hem.
Nu sitter jag här och är nybadad, som vanligt så somnade jag i badet, så jävla sämst.
Ska strax torka håret och sedan ska jag städa mitt rum. Om jag är trött efter det så ska jag gå och lägga mig faktiskt=)
Har inte fått entourage säsong 2 än, också sääämst.

Imorgon är det skola, och imorgon kommer mamma hem också! Saknar dig med mamma :D
Nu blir det städning med the killers på högsta volym =)
Pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0