Something pretty

Imorse så lyssnade jag på mitt huvud och min förkylning, så jag är alltså hemma.
Och att vi har prov och jag behöver plugga till det ,hjälpte till lite också.
Nu har den där lilla pinnen som blinkar när man inte skriver, blinkat i fem minuter, jag kommer verkligen inte på något att skriva. Men om ni vill veta så jag är jag så jävla less på skolan så jag vet inte vad jag ska göra, och jag har inte ens varit där än!!!!! Så jävla mycket plugg... blää. Sämst. SKit.

Det finns iaf en som lyser upp mitt liv just nu, nämligen PATRICK PARK!!!! Ljuvlig. Bäst. Underbar.

Nu ska jag göra lite käk och kika oc, vad fan skulle man gjort stunder som dessa, utan OC?!?!?1
Och jag ska plugga också, duktiga jag ! CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0