Two can keep a secret if one is dead

Åhhåhåhhhhh.. Varför vill Gud jävlas med mig? Varför funkar inte msn?!
Nu har jag ju inte ens gjort något fel (som jag hade gjort sist, men det behöver vi inte gå in på)

Precis alldeles nyss då jag skulle börja skriva det här inlägget så hörde jag pappa i trappan och smällde igen datorn fort som fan och släckte, men han öppnade dörren och sa "För sent ,jag såg att det lyste" och sedan tog han en godis av mig och gick. Och helt plötsligt blev jag jättetrött.

Det är en dag imorgon också, så nu ska jag ploppa ut ögonen och släcka lampan och gänga john blund.
Pussgodnatthejdå
ps. Är det någon som vet hur john blund ser ut? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0