watch it now - here he comes

HEJ=)
Ikväll var jag duktig och städade my room. Men som vanligt så blir det aldrig lika fint som när mamma städar, då ligger verkligen varenda liten grej alldeles rakt och allt är undanplockat och cleeean. Men när jag städar då är det mest att ta bort alla glas, bädda sängen och antingen hänga alla kläder lite snyggt över soffarmstödet eller kasta in dom i garderoben.
Som tur är så kommer ju mamma hem imorgon!

För tillfället lyssnar jag på lite musik, är trött & lite sur över att jag inte har några fler avsnitt av entourage för tillfället. Imorn kastar jag in hårddisken hos brorsan så ska han få proppa den med säsong 2, 3 & 4. Skitnice.
Jag verkligen älskar entourage, lika bra som gossip girl! Och ja vad fan händer med gossip girl?! Dom har ju verkligen uppehåll hela jävla tiden, pardon my french. Men på måndag 29e så kommer nya avsnittet ut=) jag längtar!


Men vet ni vad? Nu ska jag hänga lite med john blund ,HAHA fan vad töntigt.
Ha en god natts sömn, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0