When it comes to you

Tjoho.
Just nu sitter jag och poppar lite musik och funderar på att gå och lägga mig i tid. Plugga lite till provet imorgon. Låter som en bra idé. Men jag vet att jag inte kommer plugga och inte heller sova i tid, så jag vet inte varför jag skriver det haha. Jaja jag ska faktiskt försöka ikväll.

Kvällen har bestått av oc och the new guy. Plus typ 4 halvfärdiga mattetal, som bara blev fel, orsaken till att dom bara blev halvfärdiga, så jag gav upp. Jag får jobba 50 sidor på 3 timmar imorgon istället.... Good luck.

Men nu ska jag stänga ner allt på datorn (ska låta den stå på för risk av återfall), sedan ska jag verkligen lägga mig och plugga. Ser ni?! Jag försöker.

Godnatt och sov gott! CIAO.

You came back to haunt me and I realized
That you were an island and I passed you by
When you were an island to discover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0