when you were young

Hellooo=)
Just nu sitter jag och väntar på anna, som ska sova här ikväll, vi har laddat upp med en massa gotta! MYS.
Helt sjukt skönt att börja halv 1 imorgon, men tyvärr så blir de ingen sleepover på skolan imorgon p.g.a att ingen lärare kunde vara med. Sämst =( Vi som var hur peppade som helt för det där. Får ta det någon annan gång.

Skolan idag har varit kolugn. NK och programhantering. Dessutom har vi fått kunna gått tidigare både idag & igår, vilket är hur skönt som helst. Efter skolan så var jag på stan med bl a isa, sandra, malin och anna =) Jag införskaffade mig ett vanligt baslinne och en underbar jacka!

Nu blir det vänta på annapanna och kika entourage!
Gött, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0