WIHO

HEJ BLOGGEN!
Idag är jag glad, lalalalala.
Anledning 1 (även den största anledningen): Vi har suttit och kollat på utlandsresor sen i torsdag, för sista veckan i augusti ska vi åka, jag mamma och pappa. Och sen bestämde vi också att anna min kära ska följa med,WIHOOO=) Så nu är det bestämt. Det blir grekland (jag menar jag har ju bara varit där 3 gånger redan, så varför skulle det skada med en gång till?) Och om det blir som vi tänkt, så åker vi till Zakynthos=) Ska bli grymt kul och vi längtar sjukt mycket=)
Anledning 2: 19 april spelar håkan hellström i stockholm , och vi ska dit=) Jag, anna, malin, sandra emma och amanda! Det kommer bli grymt!
Anledning 3: DET ÄR INGE LÅNGT KVAR TILLS KENT SPELAR I TIMRÅÅÅ!!!! PEPPPPPPPPPPPPP.
Anledning 4: Jag och anna var ute och gick runt sidsjön, vi är duktiga! det var skönt och det är en bra anledning till varför jag är glad!

Hmmm, tror det var allt=) Har endel saker att se fram emot nu iaf, och det är ju alltid kul.
Dagen har spenderats med m&p i stan och birsta. Sedan gick jag & anna ut och gick.
Och nu sitter jag här och väntar på mat! Ikväll blir det en hemmakväll igen, ska se filmerna som jag faktiskt aldrig kollade på igår haha.

Ha en trevlig lördag.ADios.

image48

Kommentarer
Postat av: anna

JAG ÄR OCKSÅ GLAD ÖVER ALLA DOM SAKERNA! HEHEHEHEHE =D

2008-01-26 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0