with you

HALLÅÅÅÅ=)
Idag är jag är trött & glad. På något konstigt sätt!
Sjukt slapp dag på skolan, mmmm sånt gillar jag! Och dessutom så slutade vi väldigt tidigt, eftersom vi inte hade något att göra på ist-tiden. Det gillar jag också. Så då gick jag isa och amanda på stan ett tag sedan tog jag bussen hem. Och nu har jag sovit ett tag, inte så bra..

En sak som jag måste klaga på idag är SATANS JÄVLA SANDGUBBARNA!!!!!
Ni sandar som några jävla arslen så jag inte ens kan gå hem från bussen.
Jag höll på att ramla 3 gånger och jag kom fram till att man måste se förjävla ful och rolig ut när man gör den där minen precis när man håller på ramla. Jag känner mig typ förvriden i hela ansiktet när jag gör det hahahaha. Skulle vilja ha en bild på mig själv precis när jag halkar till!

Äsch nu ska jag strax äta sedan ta ett LÅNGT och varmt och härligt bad!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0