Your smile is a drug

Hallå!
Jag kan börja med att säga att mitt ärende idag gick jättebra, mer säger jag nog inte.
Min dag i övrigt har varit förjävlig, jag la på och somnade klockan halv 6 imorse, och klockan 7 ringde klockan. Men jag var då hemma från skolan innan mitt ärende och var hemma efter också, så jag har inte varit på skolan idag. Det var nog lika bra med tanke på hur trött jag har varit hela dagen, somnade vid 3 och vaknade 5 då anna kom hit.
Då åkte vi till min bror med morsan, käkade på kubenpizzeria och kollade på cops. Levde liiiiiivet liksom. Eller.

Nu har jag nyss kommit hem från anna och sitter med världens jävla huvudvärk. Jag mår illa också.
Mitt huvud och min förkylning säger att jag ska vara hemma från skolan imorn, men jag vet inte. We'll see.

Nu ska jag käka glass och krypa upp i soffan och kolla på oc, fan va nice!
ha en trevlig kväll, ciao.

334702-34
Sometimes love is a bomb baby,
Did you come to watch it blow?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0