Always love, hate will get you every time

Haha anna lysmasken!!!!! Min dag har varit ganska intressant. Jag klev upp klockan 9 imorse för att följa med mamma till sollefteå, hon skulle jobba. Var och hälsade på eva och affe och träffade världens sötaste hund!!!!! En toypudel vid namn mika, så jävla fin, och jag som HATAR pudlar. Vilket fult ord, HAHA pudel.

När jag kom hem så såg vi att min granne var hemma så vi sprang över direkt! För hon har nämligen fått sitt lilla barn nu och ludde har blivit storebror!!! Jag var så sjukt sugen på att skaffa barn när jag såg den lilla krabaten, Vilgot. Han var så fin och hans fingrar var så små och hela han var så LITEN! Jag ville bara klämma, haha. Fina Vilgot.

Och nu är jag halv påväg, ska strax till emma, där jag ska spendera kvällen och natten med lysmasken anna, sandra, emma, malin och amanda. Ska bli MYS=)


do you remember when we first met? i sure do...

hörs, puss

bjuder på en bild på mig och ludde!
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0