And in the morning I'll be with you

Jag har alltid trott att jag innerst inne är lite pedant, måste alltid ha städat på rummet när jag går och lägger mig, får ofta panik då det är stökigt och börjar städa och nu har jag äntligen fixat mig alla mappar på min dator. Filmer, musik, serier, bilder och program, ALLT! När jag började så fick jag en liten klump i magen och smått ångest för jag visste verkligen inte var jag skulle börja, jag hade, och nu ljuger jag inte, 7 olika mappar med musik och i varje låg det cirka 3000 låtar, JAG FICK PANIK! Men nu är det klart och jag är lycklig.
Väntar på att Johan ska komma hem med One tree hill säsong 2, som han lånat av hoffe. Fick nå ryck igårkväll när vi kollade på det hos emma och nu MÅSTE jag kolla=) Så grymt bra... Så snart blire chirre och oth.

Imorgon ska jag slappa hela dagen och peppa inför kent!!!!!!!
Ha en kung fredag, ciao

mika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0