Baby bleu

Kan lyssna på den om och om och om igen. Underbar låt..

För tillfället sitter jag med myskatten nu. Tycker det är så jobbigt när jag skriver om honom för jag vet inte riktigt vad jag ska kalla honom, EFTERSOM min bror har döpt han till DARTH VADER. haha. tönten får bli bra, för han ser ut som en liten tönt... Har legat och sovit nu i nån timma eller två, och han är så kelsjuk så han skrek så fort jag gick. Så nu ligger han i mitt knä.

Nog om det, ännu en skoldag avklarad och imorgon är det fredag! Engelska och webbdesign alltså..
Grymt skön dag eftersom jag redan har haft mitt tacktal på engelskan, och det var typ bara jag, anna, amanda och isa som gjorde det sist vilket innebär att vi får sitta och lyssna på alla andra, heheee, kan bli kul.
På kvällen ska vi fira utter! Käk på biteline och såå, ska bli riktigt mys. Innan det så ska jag agera fotograf åt sandra och anna som tränar småflickorna. Skoj.
Och på lördag är jag barnvakt åt ludde och sedan blir det ut med brudarna.
Har en trevlig helg att se fram emot.

Nu kommer mamma hem, så nu ska jag pussa på henne! Puss


Kommentarer
Postat av: malin

DARTH VADER! HAHAHHAHA!

2008-03-13 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0