Cause you are an angel

Tjaaa...
Är hemma nu, i fina vackra och underbara Sundsvall. Älskar Sundsvall.
Vi åkte från ösd vid ungefär 2 tiden och åkte till farmor. Där drog jag och jim på oss skoteroveraller i storlek XXL, haha det var det fulaste jag sett. Sedan drog vi upp i skogen och letade pappa som dragit iväg med skotern. När vi hittade honom och skulle åka ner med honom igen så ramlade alla tre av när pappa skulle svänga till vänster. Det var så mycket snö och jag och jim lutade oss åt vänster och helt plötsligt låg vi i snön, hahaha, kissade nästan på mig som jag skrattade. Åt lite där och nu sitter vi hääär... I vackra Sundsvall, Allsta. Mmmmm..

Känns som jag har tusen grejer att göra imorgon men egentligen är det bara;
- Promenixa med anna
- ringa ett samtal
- lämna in mobilen
- åka och kolla på kattunge
JUST DET, hittar vi någon liten rackare imorgon så tar vi med oss den hem och då ska jag krama den tills den dööööööööööör!!!!!!!! skämt åsido.

Här kommer bilder från helgen!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0