Come on skinny love

Åhh vad jag älskar lov! Känslan att få lägga sig när man vill, kliva upp när man vill och göra vad man vill är UNDERBAR.
Igår åkte vi som sagt till emmas farmor där emma, sandra, jonas och andreas var. Hade en trevlig kväll med mycket prat och mys bara. Imorse vaknade jag och anna då brudarna hade gått och vi gjorde oss i ordning för att ta bussen till stan med jim, emma och sandra. Hittade inget på stan, men med tanke på att jag måste spara inför stockholm och lever på endast en hundring till sista så är det förståeligt.


Ikväll blir det bio i alla fall, med samma gäng, skönt. Var jävligt längesedan jag var på bio måste jag säga. Kommer inte ens ihåg sista gången..
Känns skönt att ha hela veckan uppbokad faktiskt.
Imorgon: träffa erica och emelie, HUNDRA år sedan!
Torsdag: one tree hill-kväll med brudarna
Fredag: brudarna igen hos sandra
Lördag: KENT KENT KENT med anna!
Och så är ju vi ledig måndag och tisdag efter lovet, som är så sjuuuuuuuukt skönt.

Nu ska jag kila, ha en bra kväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0