Don't you want to be relevant?

Inga förväntningar nu.. Sånt är sämst och man blir besviken.
Men jag är glad. Älskar livet. Jag är en riktigt livsnjutare, har jag kommit fram till. Typ.

Har älsklingarna här nu och och dom är världens mysigaste. Dock lite jobbigt eftersom han släpper så jävla mycket hår nu så jag har näsan och munnen full med katthår. Inte mysigt.

Imorgon är det skola. Imorgon är det torsdag. Snart helg alltså.
Jag har gått en dag i skolan den här veckan och längtar redan till helgen. Ganska sjukt.
Fan, vad bortskämd man är egentligen. Vi sitter och klagar över att det är så jobbigt i skolan osv. Tänk barnen i Afrika, de får inte ens i skolan. Och idag så blev jag lite sur för att de aldrig hör av sig om min mobil. Då tänkte jag mig för och var inte sur längre. Äsch, nu ska vi inte vara såna.

Jag är lite trött och tänkte faktiskt sova, ska läsa lite ur min nya bok först. Trevligt.
Godnatt, puss

danny malone - baby bleu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0