Du säger att du vart igenom det här förut

Tjaaa..
Klockan är 9 och nästan hela dagen har gått. Under min dag har jag varit med anna, vi gjorde världens grej, GICK TILL VARANDRA. Det är faktiskt ganska långt mellan oss. Anna mötte mig halvvägs och så gick vi till henne, vi är väldigt stolta över oss själva. Väl hemma hos henne bubblade vi och åt. Mysdag.
Mamma kom och hämtade mig och vi for och köpte pizza, en välbehövd måltid på första sportlovsdagen.

Och nu är jag påväg, jag och anna ska till emma där hon och sandra är, myskväll bara!
Sover där och imorgon blir det stan med anna och jim.

Kommer förmodligen inte skriva nå mer ikväll, så ha en trevlig kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0