Feeling the moment slip away..

Usch, känner mig deprimerad. Undra varför man får såna här stunder. Orka.
Det enda jag vill just nu är att skolan ringer imorgon klockan 7 och säger att vi är lediga imorgon också, att länsförsäkringar ringer till pappa och säger att jag kan hämta mobilen och att mamma kommer hem med världens finaste kattunge på torsdag. Den enda saken som är mest sannolik är nog det med mobilen, för dom skulle ringa imorgon. Att mamma kommer hem med kattungen på torsdag är nästan lite möjligt faktiskt, men att skolan ringer i morgon klockan 7 är HELT omöjligt. Synd, för jag skulle verkligen vilja ha sovmorgon imorn.....!


Förresten, så vill jag ha helg och påsklov också. Det kommer, men jag vill ha det NU.
Eller så vill jag att mamma ringer och säger åt mig att packa väskorna för vi drar till thailand imorn.
ÅHHH HATA FALSKA FÖRHOPPNINGAR, anna, du fattar.

Måste nog sova, godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0