I'll fly like a paper get high like planes

Wishing all day that I could clear my head....


Anna tjatade lite på mig idag angående min blogg, jag tog nog åt mig lite. Eftersom jag sitter här.
Idag har jag:
 -Skrattat åt:
Jim: Men en kebabtallrik då, ska vi käka de?
Jag: Men då måste vi in till stan.
Jim: Neeee.
Jag: Nehe, vart ska vi köpa det då?
Jim: Hemköp.
Jag: ?
Jim: NEJ JAG MENADE KÖP HEM.
- Ätit en hel subwaymacka och blev illamående.
- Kollat på gamla Andra Avenyn avsnitt.
- Gått till Statoil och tillbaka.
- Haft hemlängtan.
- Kommit fram till att den här dagen knappast var värd 160 kronor.

Imorgon ska jag hem 11.22. Då ska jag pussa på figge som blir kastrerad imorgon, puss. Sedan ska jag leka med min bästa vän Anna, puss.
Och nu ska jag sova, godnatt puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0