Is it too late to remind you how we were?

Åter igen söndag.. Förra söndagen hade jag inget problem med, och inte denna heller eftersom jag sitter här och vet att tre dagar, måndag tisdag och onsdag, behöver jag kliva upp tidigt för att pallra mig till skolan. Men efter det så har jag lov i hela 11 dagar. Mmmm, längtar.

Så helgen.. Jag har inte dött och återuppstått eller något sånt, jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.
I lördags så vaknade jag av en katt i nyllet, figge, vi har döpt om honom nu hähä. Åkte med pappa till stan och birsta och fixade lite ärenden och på kvällen så var jag och mamma hos ludde och vilgot och hjälpte malin. Senare så tittade vi på melodifestivalen. Vilken skam.. Det enda jag har att säga. Och självklart var ju björn bra.
Och dagen till ära så har jag städat, hela dagen känns det som. Mitt rum alltså, har verkligen städat varenda liten vrå och litet utrymme i hela rummet.

Ikväll sover anna här, vi ska promenixa, plugga och titta på andra avenyn. Hon lite av utnyttjar mig nu när hon inte har internet! men det gör inget, för det gillar jag.

you could be happy
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0