KENT 8/3

Det enda ordet som beskriver kent igår: överlägset. Så jävla grymt och lätt det bästa på länge. Förbandet sög och sedan när kent kom in började anna t o m att grina. Så jävla BÄST. Dom körde många låtar från nya albumet men även gamla goda klassiker som t ex utan dina andetag och musik non stop.
Just nu är jag bara så jävla pepp på att åka och se håkan, tror inte allt att det kommer vara samma sak, så olika musikstilar, men håkan kommer vara så jävla grym tror jag, även fast kent drog till med en jävla konsert igår alltså.

Efter så hämtade anton oss och anna följde med mig hem ett tag. Vid 12 så skjutsade vi hem henne och hämtade fredrik. När jag kom hem så la jag mig i sängen ett tag, vaknade sedan halv 5 med kläder och smink på och jim var vaken, så sjuuukt jobbigt. En jävligt rolig sak som jag kom på igår. Jag bad jim att väcka mig hela tiden när jag somnade för jag skulle bara vila. Och när han sen väckte mig då jag somnade så blev jag STORTOKIG och började skrika på honom. Haha, jag tycker det är ganska sjukt.

Idag har varit en softardag, sov länge, skjutsade jim till tåget, var och snusade på Vilgot och Ludvig, finaste ungarna i världen. Har nyss ätit och ikväll är det bara mamma jag och johan hemma.
Och lite sorgligt är det faktiskt att johan flyttar ikväll. Halv 12 så sätter han sig på tåget för att möta oslo. Blir säkert jättekul för honom och en upplevelse men jag kommer sakna honom! Vem ska nu reta mig? :( Det innebär också att det bara är jag och pappa hemma på veckorna, fan vad konstigt det kommer kännas!

Väntar just nu på att anna ska komma hit, skönt att vara ledig imorn och på tisdag, MOHAHA.
Hejdå, bjuder på lite bilder på fina vilgot och ludvig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0