Love don't come so easily

Dagens bästa: Jag var pigg imorse. Och snart ska vi åka och hämta min brorson och brorsdotter. Haha, katterna alltså.
Dagens jobbigaste: Det har blivit ett litet hack på mitt skrivbord, precis där jag har handleden när jag skriver och det gör ont.

Ja, dagen började bra med tanke på att jag var pigg. Tog mig till skolan och gav järnet, helt galet egentligen.
På lunchen fick jag ett skräp i ögat som resulterade i att min lins åkte med i farten och eftersom det var brist på linsvätska på skolan så torkade linsen och pappa fick komma och hämta mig & skjutsa hem mig för att jag skulle kunna sätta i en ny lins. Dagens ros till pappa. Men dagens ros till mamma för att du är DU och jag saknar dig. Puss.

Ja, som sagt så ska vi snart åka och hämta grållan och tönten. Mina älsklingar. Älskar dom från djupet av mitt hjärta. (hehe, kent anna)

Hörs sen, puss
plans and apologies - meetoo


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack för rosen!!! Älskar dig oxå. Ta hand om
"barnbarna" i kväll. Ska ge järnet i morgon så jag kommer fort. Kramelikram

2008-03-12 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0