Mad world

Är med anna nu, vi har nyss sett dom 3 nya avsnitten av andra avenyn. Ganska tråkiga faktiskt, inget som hände.. Tummen ner. Tidigare ikväll kollade vi på wallander - mastemind också, bara för att anna tvingade mig. Fast egentligen kollade jag inte..

Nu ska vi nog sova tror jag, får se vad tönten tycker om det. Imorgon ska vi bara sova ut och sedan in på stan tror jag.
Hoppas jag får min mobil imorgon också!

Och nu har Johan lämnat boet. Han sitter just nu på tåget på väg till oslo.
Fyndig som jag är så lyckade jag få en bild då han tar sista steget ner från bron, haha.


godnatt, puss
hejdå johan
image79
image80  image81

Kommentarer
Postat av: anna

Hejdå Johan *Vinkar*, Miss you already lovaahbooy

2008-03-10 @ 02:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0