Måndag, en hård dag

Efter en jobbig natts sömn (anna väckte mig hundra gånger då jag somnat, för att jag skulle FNALLA!!!!!), så vaknade vi tilslut imorse. Vi skulle egntligen tagit 10.50 bussen till stan (kom ihåg det) men vaknade 11 och så vart det för sent. 1150 bussen tog vi istället och åkte upp till haga för att hälsa på malin. Bestämmer oss för att köpa med oss dricka från gulan, kommer in och ingen är där. Väntar ett x antal minuter innan en kvinna kommer ut storgråtande och skärrad och berättar att det har varit ett rån. Vi ringer polisen och polisen kommer dit. Allt blir avspärrat, de släpper ut hundpatruller och polisbilar rullar in. Blir kvar där i över en timma innan vi äntligen får gå. Blir påhoppad av media när vi går ut, men väljer att inte säga något.
Så vad tycker ni, är vi inte dagens hjältar? Riktigt hemskt var det.. Just det, efter mycket snack om "det handlar bara om sekunder" så måste jag ta det. Tänk om vi kommit nååågra sekunder innan vi egentligen gjorde. Tänk om vi hunnit med 10.50 bussen istället för 11.50 bussen. Sjukt att tänka på.


Åkte in och åt med familjen johansson förut och anders skrämde skiten ur oss, haha så roligt.
Och ikväll har vi blivit så uppskrämda av några ljud här hemma hos mig så det slutade med att vi stod med varsin kniv i handen, efter vi dragit ner persienner och släckt lampor. Haha helt sjukt.

Och nu sitter vi här, utmattade efter en hård dag! Ikväll ska vi kika på några filmer som vi laddat ner, mycket mer blir det inte.
Ha det, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0