Nån gång måste du förlora igen

Håkan Hellström är den underbaraste jag vet, mmmm vad jag gillar han! Pusspusspusspuss.

Dagen började med en trött mig, jag var så äckligt jobbigt, sjuuuukt trött. Åkte in till stan klockan 1 och fikade med älsklingarna minus emma, vi planerade stockholm och mööös. Efter det fixade jag och mamma min efterlängtade mobil, PUSS VAD JAG ÄLSKAR DEN.
Åkte hem och fick ett samtal om let's dance hos emmas farmor, hetsåt och tog 20 över 7 bussen till matfors, där jag möttes upp av världens segaste tjejer, anna och sandra. Puss på dom ändå. Myste hos världens coolaste farmor och alla som alla så var vi jag, anna, sandra, amanda, emma och hennes kompis hanna.
Klockan 11 stack jag, anna och sandra till sandra och skrev av håkans alla texter, JAG OCH ANNA ÄR DOM ROLIGASTE SOM FINNS, OCH SANDRA OCKSÅ MEN DET VET HON INTE ÄN, hahaaaaaaaaaa.

Imorgon blir det en riktig mysdag, först ska jag bada med sandra och anna, det var bara sååå kul så vi måste göra det igen och på kvällen är vi bortbjudna till malins pöjk acke där det ska grillas. Ska bli skitmysigt.

Jag äääälskar livet, mitt största problem i nuläget är hur vi ska matcha tiderna imorn.
PUSS PÅ LIVET, PUSS PÅ MINA BÄSTA TJEJER, PUSS PÅ MIN FAMILJ, PUSS PÅ LIVET IGEN OCH PUSS PÅ DIG!

godnatt / droger & alkohol

Kommentarer
Postat av: seendrbee

DROGER OCH ALKOHOL: Hej det är Eva Nääs!
HAHAHAHAHHA

2008-03-29 @ 11:12:48
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0