True love waits

Usch, känner mig så jobbigt less på allt och alla just nu... Skulle sitta fint med en utomlandsresa nu, eller bara att få åka till en annan stad i några dagar.

Min dag och kväll har iaf varit trevlig. Slappade precis heeela dagen idag och såg två filmer och åt popcorn. Vid 6 så skjutsade mamma mig och anna till granloholm till erica, där hon och emelie var. Vi hade en skitmysig tjejkväll och bastade och åt och pratade.
Och nu sitter jag här, är en aning trött. och less. Jag vill att något nytt ska hända.
Måste bara skriva en liten rad och tacka AJ för du jämt lyser upp mina dagar! Puss på dig cp=)

Imorgon kanske jag följer med mamma till sollefteå bara över dan, och på kvällen blir det ju mys hos emmas farmor med tjejerna.

Äsch, har inte så mycket mer här att göra. Ska sova, så godnatt puss

Kommentarer
Postat av: anna

Ja jag är som en liten fet lysmask C: HHAHAHAH

2008-03-06 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0